.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظر سعیدی‌در مورد توهین‌به مصباح‌یزدی
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: بزرگاني همچون شخصيت‌هاي جامعه مدرسين،‌ اکثريت جامعه روحانيت و افرادي مانند آيت‌الله مصباح يزدي از ارزش‌ها، ذخاير و سرمايه‌هاي اصلي انقلاب محسوب مي‌شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين علي سعيدي در خصوص توهين برخي از سايت‌ها به آيت الله مصباح يزدي، اظهار داشت: در کشور ما شخصيت‌هايي وجود دارند که سرمايه‌هاي انقلاب، اسلام،‌ نظام، حوزه‌هاي علميه و امت اسلامي به شمار مي‌روند.

وي افزود: ما براي تمام اين بزرگان ارزش قائل هستيم و بزرگاني همچون شخصيت‌هاي جامعه مدرسين،‌ اکثريت جامعه روحانيت و افرادي مانند آيت‌الله مصباح يزدي از ارزش‌ها، ذخاير و سرمايه‌هاي اصلي انقلاب محسوب مي‌شوند.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به فضائل اخلاقي آيت الله مصباح يزدي تصريح کرد: بالا بودن جايگاه علمي، معنوي و فلسفي اين عالم گرانقدر بر هيچ‌کس پوشيده نيست طوري‌ که حتي يکي از کساني که از مخالفين اصلي آيت الله مصباح محسوب مي‌شد وي را مطهري کامل ناميد و اين اذعان، گواهي بر اين ادعا است.

وي تاکيد کرد: توهين به شخصيت‌‌هاي برجسته انقلاب اسلامي به هيچ وجه قابل پذيرش نيست و اين سرمايه‌ها نبايد اينگونه تضعيف شوند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمين سعيدي با بيان اينکه در هر کشوري اسطوره‌ها و شخصيت‌هاي برجسته مورد احترام خاصي قرار مي‌گيرند، متذکر شد:‌ به عنوان نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران و به نمايندگي از اين نهاد انقلابي تاکيد مي‌کنم که نگاه ما به اين شخصيت‌ها صرف نظر از هر گرايش و جناح گرايي مستقل بوده، و با ارج نهادن به شخصيت آنها، هرگونه بي‌حرمتي به آنان را دور از شان جامعه اسلامي مي‌دانيم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 2 مهر 1391
خداداندوبس که بعضی ازحضرات چه خواب هائی برای نابودی اسلام ندیده اندخداتاسوعای ماوعاشورای ماراازگذندحوادث افراطی حفظ کند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.